واحد رسیدگی به شکایات :

 

این واحد در قسمت اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته (ساعات اداری ) جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است .  چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات آن مدد جویان خواهد بود . 

تلفن : داخلی 129          اصلی   5 - 6277503


« راهنمای چگونگی به ثبت رساندن شکایات »


 

  به این ترتیب ، شکایات شما مورد بررسی قرار میگرید و پس از حصول نتیجه  به شما اطلاع داد ه خواهد شد .

  • صندوق شکایات در مدخل ورودی واحد اداری قرار دارد .
  • لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید :

1-      نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید . 

2-      چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمایید .

3-      حتماً شماره تماس خود را جهت اطلاع نتیجه نهایی قید نمایید .


فرم ثبت شکایت بیماران و مراجعین به بیمارستان اعصاب و روان شیراز

مدد جوی محترم با آرزوی بهبودی و عرض تشکر این فرم جهت بررسی میزان رضایت مندی شما از خدمات بهداشت روان ارائه شده  در این مرکز تهیه شده است ،  خواهشمند است ما را از نظرات ، رهنمودها و شکایات خویش بهره مند نمایید .  

لینک فرم

تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1393-2-6 10:22        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ