قابل توجه بیماران و همراهان محترم

 بدینوسیله به استحضار می رساند:
 
 
 
 
 

 

 
 

در صورتیکه از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحدهای بیمارستان انتقادی داشته باشید ، به صورت های زیر می توانید شکایات و انتقادات خود را به ثبت برسانید.

 
 
 
 
 

 

 
 

1-          در ساعات اداری به واحد شکایات در طبقه دوم ساختمان اداری شماره 2 (خانم قناعت پیشه) مراجعه نمایند.

 
 
 
 
 

 

 
 

2-        با شماره تلفن 36277503 و داخلی 219 خانم قناعت پیشه تماس بگیرید.

 
 
 
 
 

 

 
 

3-       با شماره تلفن 09303845875 تماس یا پیامک ارسال نمایید .

 
 
 
 
 

 

 
 

4-        به سایت بیمارستان به آدرس asabravan.sums.ac.ir مراجعه و فرم شکایات را تکمیل نمایید.

 
 
 
 
 

 

 
 

5-       در ساعات غیر اداری به سوپروایزر بالینی بیمارستان با شماره تلفن 36277503 داخلی 177 تماس بگیرد.

 
 
 
6-        مسئول رسیدگی به شکایات، ظرف مدت یک هفته شکایت را بررسی نموده و نتیجه را به شاکی اعلام می نماید.
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1396-3-3 10:11        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ